Dostawa
Uszkodzoną sprężarkę mogą Państwo dostarczyć na wiele sposobów: osobiście, wysyłając ją firmą kurierską lub zlecając jej odbiór nam

Ekspertyza
Od momentu dostarczenia urządzenia wprowadzamy je do naszego systemu. Następnie wykonujemy pełną ekspertyzę demontując każdy element i jednocześnie robiąc dokumentację zdjęciową. Na podstawie oględzin uszkodzeń sprężarki możemy ustalić ewentualne przyczyny uszkodzenia Państwa sprężarki
Kosztorys
Na podstawie ekspertyzy wykonujemy kosztorys naprawczy wraz z pełną dokumentacją zdjęciową
Mycie podzespołów
To jeden z najważniejszych procesów w trakcie regeneracji sprężarki. Korpus jak i wszystkie pozostałe elementy zostają umyte w automatycznej myjni przy użyciu odpowiednich środków czyszczących. Następnie poddajemy je obróbce strumieniowej z użyciem pyłu szklanego aby każdy najmniejszy detal został oczyszczony z nagaru i pozostałych zanieczyszczeń
Pomiary
Pomiary wykonujemy zgodnie z wytycznymi każdego producenta. Używamy jedynie najwyższej klasy certyfikowanych urządzeń pomiarowych, które są kalibrowane zgodnie z ich instrukcją. Mierzymy cylindry, czopy wałów korbowych, płyty zaworowe oraz powierzchnie wszystkich połączeń kołnierzowych tak aby zapewnić najwyższą jakość zgodnie z rygorystycznymi normami producentów
Dobór części
Po wykonaniu ekspertyzy i pomiarów dobieramy odpowiednie części zamienne, tłoki, pierścienie,korbowody, panewki i wiele innych
Honowanie
To skomplikowany proces polegający na zwiększeniu średnicy uszkodzonego cylindra i wykonaniu tzw. „jodełki”. To dzięki temu zabiegowi przywracamy wymiary fabryczne oraz system utrzymania filmu olejowego na ściankach cylindra
Szlif wału
Szlifujemy do odpowiedniego wymiaru czopy korbowodowe oraz czopy pod łożyska główne.
Przezwojenie silnika
Każdy stojan poddawany jest wymianie uzwojeń na nowe. Używamy jedynie najwyższej jakości drutów nawojowych dedykowanych do pracy w obecności czynników chłodniczych i olejów oraz odpowiednich izolacji o najwyższych parametrach izolacyjności i odporności temperaturowej.
Montaż podzespołów
Po wykonaniu powyższych czynności sprężarka jest gotowa do montażu podzespołów. W trakcie tego procesu wykonywane są ponownie pomiary aby wykluczyć ewentualne pomyłki.
Test pracy i szczelności
Po złożeniu sprężarki poddajemy ją testowi pracy. W trakcie tych czynności sprawdzamy pobór prądu w obydwu kierunkach wirowania, ciśnienie tłoczenia, ciśnienie oleju oraz test szczelności płyt zaworowych. Następnie zaślepiamy wszystkie króćce i napełniamy suchym azotem w celu wykrycia ewentualnych nieszczelności.
Wysyłka
Każda sprężarka przed wysyłką zostaje poddana procesowi próżniowania oraz napełnieniu suchym azotem, co wyklucza możliwość zawilgocenia wnętrza sprężarki nawet w przypadku, kiedy spełnia ona zadanie zapasowej i dłuższy czas oczekuje na zainstalowanie w układzie chłodniczym. Następnie jest malowana i przygotowywana do odbioru / wysyłki

1. Dostawa
Uszkodzoną sprężarkę mogą Państwo dostarczyć na wiele sposobów: osobiście, wysyłając ją firmą kurierską lub zlecając jej odbiór nam

2. Ekspertyza
Od momentu dostarczenia urządzenia wprowadzamy je do naszego systemu. Następnie wykonujemy pełną ekspertyzę demontując każdy element i jednocześnie robiąc dokumentację zdjęciową. Na
podstawie oględzin uszkodzeń sprężarki możemy ustalić ewentualne przyczyny uszkodzenia Państwa sprężarki

3. Kosztorys
Na podstawie ekspertyzy wykonujemy kosztorys naprawczy wraz z pełną dokumentacją zdjęciową

4. Mycie podzespołów
To jeden z najważniejszych procesów w trakcie regeneracji sprężarki. Korpus jak i wszystkie pozostałe elementy zostają umyte w automatycznej myjni przy użyciu odpowiednich środków czyszczących.
Następnie poddajemy je obróbce strumieniowej z użyciem pyłu szklanego aby każdy najmniejszy detal został oczyszczony z nagaru i pozostałych zanieczyszczeń

5. Pomiary
Pomiary wykonujemy zgodnie z wytycznymi każdego producenta. Używamy jedynie najwyższej klasy certyfikowanych urządzeń pomiarowych, które są kalibrowane zgodnie z ich instrukcją. Mierzymy cylindry, czopy wałów korbowych, płyty zaworowe oraz powierzchnie wszystkich połączeń kołnierzowych tak aby zapewnić najwyższą jakość zgodnie z rygorystycznymi normami producentów

6. Dobór części
Po wykonaniu ekspertyzy i pomiarów dobieramy odpowiednie części zamienne, tłoki, pierścienie, korbowody, panewki i wiele innych

7. Honowanie
To skomplikowany proces polegający na zwiększeniu średnicy uszkodzonego cylindra i wykonaniu tzw. „jodełki”. To dzięki temu zabiegowi przywracamy wymiary fabryczne oraz system trzymania filmu olejowego na ściankach cylindra

8. Szlif wału
Szlifujemy do odpowiedniego wymiaru czopy korbowodowe oraz czopy pod łożyska główne.

9. Przezwojenie silnika
Każdy stojan poddawany jest wymianie uzwojeń na nowe. Używamy jedynie najwyższej jakości drutów nawojowych dedykowanych do pracy w obecności czynników chłodniczych i olejów oraz odpowiednich izolacji o najwyższych parametrach izolacyjności i odporności temperaturowej.

10. Montaż podzespołów
Po wykonaniu powyższych czynności sprężarka jest gotowa do montażu podzespołów. W trakcie tego procesu wykonywane są ponownie pomiary aby wykluczyć ewentualne pomyłki.

11. Test pracy i szczelności
Po złożeniu sprężarki poddajemy ją testowi pracy. W trakcie tych czynności sprawdzamy pobór prądu
w obydwu kierunkach wirowania, ciśnienie tłoczenia, ciśnienie oleju oraz test szczelności płyt
zaworowych. Następnie zaślepiamy wszystkie króćce i napełniamy suchym azotem w celu wykrycia
ewentualnych nieszczelności.

12. Wysyłka
Każda sprężarka przed wysyłką zostaje poddana procesowi próżniowania oraz napełnieniu suchym azotem, co wyklucza możliwość zawilgocenia wnętrza sprężarki nawet w przypadku, kiedy spełnia
ona zadanie zapasowej i dłuższy czas oczekuje na zainstalowanie w układzie chłodniczym. Następnie jest malowana i przygotowywana do odbioru / wysyłki